×

Често задавани въпроси

Кредит

Предоставяне на средства за временно ползване със срок на връщане срещу лихва.

Дълг

Парично задължение, заем, който трябва да се изплати.

Съотношение дълг към доход

сравнение между сумата, която дължите и сумата, която получавате като доход.

Вноска

Парична сума, която периодично (седмично, месечно) се внася от кредитополучателя за изплащане на кредита

Главница

Чистият размер на дълга по кредит, без сумата на дължимите лихви

Срок на кредита

Брой месеци, за които трябва да се изплати кредита

1. Как да кандидатствам за кредит Microcredit online?

Целият процес е изцяло онлайн. Избери сума и срок на заема. Попълни онлайн форма. Изпрати искането. Ние ще разгледаме искането ти и след одобрението ще получиш парите по банков път, в офис на Микро Кредит или чрез Изипей.

2. За каква сума мога да кандидатствам?

Сумите, които кредитираме, са от 200 лв. до 5 000 лв. Може да кандидатстваш за сумата, която ти е нужна.

3. Какви са сроковете за изплащане на кредита?

Кредита може да върнеш на равни месечни вноски от 3 месеца до 18 месеца

4. Дължа ли такса за кандидатстване?

Кандидатстването за Microcredit online е безплатно.

5. Наистина ли всичко се случва изцяло онлайн?

Попълването и изпращането на заявлението за кредит, както и подписването на договора се извършват изцяло онлайн без нужда от посещение на наш офис. След одобрение, получаваш желаната сума до минути.

6. В кои градове в страната мога да заявя кредит?

Можеш да заявиш Microcredit online от всяка точка на страната, а за целта ти е необходима само Интернет връзка и компютър или мобилно устройство, през което да го направиш.

7. Кога мога да изпратя заявление за Microcredit onlinet?

Можеш да изпратиш искане за кредит по всяко време на денонощието, 7 дни в седмицата. Отговор на искането ще получиш в рамките на работното време на компанията.

8. Кой може да кандидатства за заем Microcredit online?

За кредит Microcredit online може да кандидатства всеки български гражданин навършил 18 години с валидни лични документи.

9. Мога ли да променя нещо по искането след като го изпратих?

Да, необходимо е да се свържеш с нас на тел. 0700 14 200 преди да си получил отговор по искането.

10. Мога ли да се откажа от искането за кредит?

Можеш да се откажеш от искането за кредит преди да си потвърдил договора. Необходимо е да се свържеш с нас на телефон 0700 14 200 , за да заявиш че се отказваш, или да ни пишеш на имейл адрес: [email protected].

11. Задължително ли е да посоча лице за контакт в искането?

Да, за да изпратиш заявлението си за кредит към нашия екип трябва да посочиш лице за контакт в заявлението. Екипът на Microcredit online може да се свърже с него при разглеждането на искането. Лицето за контакт трябва да има навършени 18 години и да има собствен телефонен номер. Екипът ни преценява дали да проведе телефонно интервю с лицето за контакт.

12. Кога ще получа отговор на искането за кредит?

В случай, че си избрал допълнителна услуга „Разглеждане до минути“ ще получиш отговор до няколко минути в рамките на работното ни време. Ако си изпратил молбата си за кредит в събота, ще получиш становище в рамките на работното ни време от 10:00 до 18:00 часа, но ще можеш да усвоиш желаната сума в първия работен ден. При избор на „Разглеждане след 14 дни без допълнителни услуги“ ще получиш отговор в рамките на упоменатия срок. Важно! Заявление за кредит, изпратено извън работно време , се разглежда на следващия работен ден.

13. Защо се бави отговорът на искането ми за кредит?

Причините за липса на становище по искането ти може да бъдат различни. Най-честите причини са: Не си избрал допълнителна услуга „Разглеждане до минути и допълнителни услуги“ Не можем да се свържем с теб на посочения телефон Не можем да се свържем с лицето за контакт

14. Какво е работно време на компанията?

Работното ни време е: Понеделник – Петък: 09:00 – 18:00 часа Събота: 10:00 - 18:00 часа Неделя: Почивен ден

15. Как разбирам, че съм одобрен за кредит Microcredit online?

При одобрение за кредит получаваш SMS и имейл. Ако не си сигурен дали кредитът ти е одобрен или отказан, можеш да се свържеш с нас на 0700 14 200.

16. Какво представлява договорът за потребителски кредит Microcredit online?

Формата и съдържанието на договора за потребителски заем са строго и ясно регламентирани по чл.11 от Закона за потребителския заем. Нашите договори са изцяло съобразени с изискванията на този нормативен акт. Всеки клиент получава на имейл договор за потребителски кредит, с който да се запознае преди да го подпише.

17. Как подписвам договора за заем Microcredit online?

Подписването на договора се извършва изцяло онлайн. След одобрение ще получиш мейл с договор и линк за подписването му. Ще получиш и СМС с код за подписване. За да подпишеш договора трябва да отидеш на линка и да въведеш твоето ЕГН и кода от СМС-а. Това действие е равносилно на полагане на подпис под договора и те обвързва с неговото съдържание. Напомняме ти, да се запознаеш със съдържанието на получените документи преди да въвеждаш кода и да го въведеш само ако си съгласен с условията.

18. Какво да правя ако съм одобрен, но не успявам да подпиша договора?

Ако си получил СМС с кода за подписване на договора, но не успяваш да го активираш, свържи се с нас на телефон 0700 14 200.

19. След колко време ще получа исканата от мен сума?

Зависи как си избрал да получиш парите по кредита. Ако си заявил усвояване в офис на Микро Кредит или чрез Изипей, парите са налични веднага след одобрение. При усвояване по банков път е възможно да си получиш парите с известно забавяне в зависимост от това кога е одобрен кредита ти и в коя банка е банковата ти сметка. Използваме възможно най-бързите канали за прехвърляне на средствата към твоята банкова сметка. Стандартното време за обработка на трансферите е до 2 часа. Все пак е възможно забавяне при някои банки. Имай предвид, че всички изплащания на кредити се извършват в рамките на работното време на компанията. Ако все пак смяташ, че парите по заема се бавят свържи се с нас на 0700 14 200.

20. Как и къде мога да платя вноските по кредита си?

Можеш да платиш по банков път, във всеки офис на Микро Кредит или чрез Изипей . Важно!: Ако някой друг плаща вноски от твое име, задължително трябва да посочи твоя номер на кредит и ЕГН, в противен случай плащането може да не бъде разпознато, което може да доведе до негативни последствия за теб.

21. Как мога да платя по банков път?

При плащане по банков път използвай някоя от сметките на Микро кредит АД и не забравяй в основанието за плащане да посочиш номер на договор, ЕГН и три имена на клиента ДСК IBAN: BG84STSA93000020459176 ПИБ IBAN: BG96FINV91501015574236 УНИКРЕДИТ БУЛБАНК IBAN: BG47UNCR70001523010289 РАЙФАЙЗЕН БАНК IBAN: BG61RZBB91551008416212 ОББ IBAN: BG64UBBS80021060909640

22. В коя банка мога да внеса дължимата по вноската сума?

Можеш да внесеш вноската си по CrediNet във всяка една банка. Микро Кредит предлага на клиентите си възможност да плащат вноските си по няколко банкови сметки в различни банки. Ако предпочиташ да плащаш по банков път и имаш сметка в някоя от тези банки, вероятно ще ти е най-изгодно да използваш сметка в същата банка. Ако предпочиташ да плащаш в брой на каса в банка, имай предвид, че клиентите на CrediNet ползват преференции при плащане на каса в банка ДСК.

23. Как да платя вноска по кредита в офис на Микро Кредит?

Можеш да посетиш най-близкия до теб офис на Микро Кредит. Кажи своето име и ЕГН или номер на договор и внеси желаната от теб сума. Важно!: Ако някой друг плаща вноски от твое име, задължително трябва да посочи твоя номер на кредит и ЕГН.

24. Как да платя чрез Изипей?

Ако искаш да внесеш вноската си в офис на Изипей, трябва да предоставиш следната информация: КИН или Булстат на Микро Кредит: КИН 4760331043 / БУЛСТАТ 202073629 Номер на договор за кредит- Задължително! ЕГН на клиента Важно!: Ако някой друг плаща вноски от твое име, задължително трябва да посочи твоя номер на кредит и ЕГН, в противен случай плащането може да не бъде разпознато, което може да доведе до негативни последствия за теб.

25. Дължа ли неустойки при предсрочно погасяване?

За предсрочно погасяване не се начисляват неустойки, както и разходи за лихви, такси и/или услуги за бъдещи периоди. При нас плащаш само за периода, за който си ползвал.

26. Как мога да погася предсрочно кредита си?

Свържи се с нас и ни кажи на коя дата искаш да погасиш кредита си на телефон 0700 14 200 или ни пиши на [email protected]. Ние ще те информираме каква е точната сума, която трябва да погасиш - тя се променя всеки ден. Преведи точната сума до датата, която си заявил и кредитът е изплатен. ВАЖНО: Всяка сума се счита за изплатена на датата на която сумата е постъпила в Микро Кредит АД . Предвиди , че може да има забавяне при банковия превод. При плащания или вътрешнобанкови преводи в банки ДСК, Уникредит, ОББ, Райфайзен банк или през ИзиПей, преводите са моментални.

27. Колко време отнема одобрението?

Времето за даване на становище започва да тече от момента на получаване на всички данни, необходими за обработка на искането. Този процес зависи от това колко бързо ще се свържем с теб и/или лицето за контакт, което си предоставил. Напомняме ти, че ако желаеш искането ти да бъде разгледано бързо трябва да използваш услугата „Разглеждане до минути и допълнителни услуги“. В противен случай твоята молба ще бъде разгледана след 14 дни.

28. Как се обезпечава кредитът - изисквате ли гаранти, поръчители или гаранции?

За да ползвате услугата CrediNet, не се изискват гаранти, поръчители или гаранции преди или след одобрение. CrediNet е необезпечен кредит.

29. Задължително ли е да ползвам пакет услуги „Разглеждане до минути“?

Услугата „Разглеждане до минути“ пести време и дава на клиентите ни значителни удобства като: Бързо одобрение Допълнителни начини за усвояване с разширено работно време Допълнителни начини за изплащане Преференциално и експресно обслужване Право на участие в специални промоции Услугата „Разглеждане до минути“ не е задължителна, но без нея губите значително удобство.

30. Защо искането ми е отказано?

Кредитната политика на Микро Кредит е конфиденциална и компанията не разкрива причините за отказ на конкретно искане. Най-честите причини за отказ са: Недобра кредитна история Недостатъчен разполагаем доход Несъответствие в предоставените данни В случай че твоето искане за кредит е отказано, може да кандидатстваш отново след 30 дни.

31. Как мога да получа информация за моя кредит?

За информация за кредита ти може да се обадиш на националния ни телефон 0700 14 200 (без допълнително таксуване), да ни пишеш на [email protected] или да попиташ наш сътрудник в лайф чата на нашия сайт.

32. Няма да мога да платя навреме ? Какво да направя?

Уведоми ни предварително на телефон 0700 14 200. Заедно ще се опитаме да намерим приемливо решение и за двете страни. В противен случай рискуваш да настъпят негативни последици за теб, като начисляване на неустойка за забава и отчитане като некоректен платец в Централен Кредитен Регистър на Българска Народна Банка. Това би ограничило възможностите ти да получиш кредит в бъдеще.

33. Мога ли да кандидатствам отново, преди да съм изплатил стар заем? Кога мога да кандидатствам за нов заем?

Може да имаш само 1 (един) активен заем при нас. В случай, че ти трябват допълнителни средства можеш да рефинансираш кредита си.

34. Колко време е валиден СМС кодът за подписване на договора за заем?

СМС кодът е валиден 72 часа от изпращането му за първи път.